zondag 14 februari 2016

Sweet Memories


Ben al een hele poos bezig om de Sweet Memories te pitten, met de hand. Voor sommige dames is het geen sweet memories, omdat de quilt die als bom werd aangeboden niet werd afgemaakt door Marjolein Griffioen vanwege een faillissement.
Het middenblok is nu helemaal af.


De applicatie op de grote witte hoeken, voor velen iets wat er niet hoorde, heb ik in een raster gequilt


Nu nog bedenken wat ik met de rest van de hoeken wil doen. Suggesties........ik hou me  aanbevolen.


Hier liggen de blokken voor de rand van de Country quilt , dus werk genoeg aan de winkel.

The quilt is a few years back offered as a bom. The shop who organized it went bankrupt.
Most women did not have all  fabrics , so noth a Sweet Memories, so called the quilt.

Now I must quilt the corners....how????? I thinks ,  feather and hearts, I have censils from that.

The last picture is from the blocks the use by the Country quilt.



7 opmerkingen:

Gingini zei

Hij wordt mooi! Die hoek ook. :)

Marie-José H zei

Ziet er geweldig mooi ui die hoek. Knap gedaan. Dat is weer wel leuk van zo'n grot vlak. Je kunt er op quiltgebied heel veel leuks mee. Je vraagt om suggesties. Ik zou er nog veren bij maken.
En is dat de laatste rand van de countryquilt die daarbgeknipt ligt?

marga zei

Het raster in de hoeken ziet er heel erg mooi uit. verder zou ik niet zo goed weten wat je er aan kunt doen om de hoeken in te vullen. Ik heb wel vaak de naam van de quilt gehoord maar kan mij van de rest geen voorstelling maken.
En bezig met blokken voor de rest van de country quilt betekend dat die ook in een eindfase zit.
Het weer de komende week wordt niet bijster mooi dus hoef jij je niet te vervelen.
Ach dat woord kennen wij lapjes dames ook niet.
Fijne week.
Marga

Tilly zei

Wat heb je dit mooi doorgequilt, misschien nog een hart met veren erin quilten? Veel succes met het opvullen.
Groetjes Tilly

Kerstin zei

lovley quilt. To bad you did not get everything to finish it.
I did not understand everything you wrote. The translation was not to good. Are you missing a part of the pattern and you do not know what to put in the corners?
hugs Kerstin

Marijke zei

Dat is een domper om een quiltpatroon niet compleet te krijgen.Wel mooie blokken. Ja die witte stukken vind ik inderdaad niet leuk jouw bloempatroon is prachtig wat denk je van vogels erbij?
Fijn om je werk te mogen bewonderen!
Lieve groetjes van Marijke

martine zei

ziet er goed uit Tiny. Bij mij ligt de sweet nog steeds in een grote dos, wie weet wanneer ik die ga uithalen om af te maken, want hij is toch echt heel mooi.
Ik ben ook een van die mensen die die witte hoeken niet zo leuk vinden.
Weet je nog iets van Marjolein griffioen?
groetjes
martine